Huolenpitoa - huomennakin.

Hyvä äänestäjä

Kuntavaalit ovat pian.
Kerromme näillä sivuilla,
mitkä asiat ovat tärkeitä meille kuntavaaleissa.
Monet asiat ovat Suomessa hyvin,
mutta voimme tehdä yhteiskuntaa vielä paremmaksi.
Kerromme, miten me sen teemme – yhdessä.

Laitetaan yhdessä Suomi kuntoon.

Kuntavaalit 2017
Vaalipäivä 9.4.
Ennakkoäänestys kotimaassa 29.3. – 4.4. ja ulkomailla 29.3. – 1.4.
www.huolenpitoa.fi

Keskustele, osallistu ja vaikuta #huolenpitoa


Pidetään huolta toisistamme

Huolenpito ja välittäminen ovat tärkeitä asioita.
Me voimme tavallisen arjen keskellä
auttaa ja tukea toisiamme monella tavalla.
Niin monet jo tekevät, mutta voimme tehdä enemmän.

Tunnetko sinä naapurisi?
Tiedätkö, miten hänellä menee?
Oletko tarjonnut apua tutulle vanhukselle?
Oletko tarjonnut apua lapsiperheen arkeen?
Tarvitsemme enemmän sitä, että välitämme toisistamme,
pidämme huolta toisistamme, tarjoamme apua.
Ne ovat arjen pieniä sankaritekoja.
Vaaliteemamme on huolenpito.
Kutsumme kuntavaalien ehdokkaitamme
nimellä ”keskustalaiset huolenpitäjät”.